محمد حسینمحمد حسین، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

زندگی شیرین

روزهای مامان 6

1391/4/8 14:44
نویسنده : مامان سما
237 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم 35 هفته از بودنمون با هم می گذره.

روزای تلخ و شیرین زیادی رو با هم گذروندیم و کم کم داره لحظه دیدارمون نزدیک می شه .

ازت ممنونم خیلی پسر خوبی بودی و اصلا مامان رو اذیت نکردی همه کارات و حالاتت طبیعی و نرمال بود ایشالا وقتی دنیا اومدی هم همینطور خوب هستی.

اتاقت آماده شده ایشالا هفته دیگه کلی مهمون میاد خونمون تا اتاقتو ببینن .

باید ساکمون رو واسه بیمارستان آماده کنیم من یه کمی دلهره دارم توی چی ؟؟

 

شبا خوابیدن برام سخت شده معدم میسوزه نمی دونم اثرات لگد تو هست یا چیز دیگه ولی من تحمل می کنم برام خیلی سخت نیست تو راحت باش و به حرکاتت ادامه بده روزایی که آرومی و کم لگد میزنی خیلی دلم میگیره ولی روزایی که توی دلم فوتبال بازی میکنی با اینکه دردم میگیره اما خیلی لذت میبرم

دوستت دارم گلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)