محمد حسینمحمد حسین، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

زندگی شیرین

روزهای مامان 3

1391/1/14 16:36
نویسنده : مامان سما
197 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم تعطیلات عید هم به سرعت سپری شد.

علیرغم شور و شوقی که برای عید داشتم زیاد بهمون خوش نگذشت متاسفانه مسایلی پیش اومد که باعث ناراحتی مون شد ولی زیاد مهم نیست .

مساله مهم اینه که امسال قطعا سال خوبی خواهد بود .

هم من و هم بابا سجاد مطمئنیم امسال سال خوب و پر برکتی پیش رو داریم دلیلشم اینه که تو امسال متولد می شی و به زندگی ما رونق و برکت بیشتری میدی .

با اینکه این ترم مرخصی تحصیلی گرفتم ولی تصمیم دارم تا قبل از تشریف فرمایی شما درسهایی که قصد دارم ترم آینده بر دارم رو مطالعه کنم .ایشالا فردا با بابا سجاد میریم انقلاب تا من کتابامو بخرم .

 

راستی یه خبر دیگه !!امروز سومین سالگرد ازدواج من وبابا سجاد هست.اصلا باورم نمیشه سه سال گذشت مثل یک چشم به هم زدن .

 

 

بوووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)