محمد حسینمحمد حسین، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

زندگی شیرین

محمد حسین

1391/1/14 16:37
نویسنده : مامان سما
190 بازدید
اشتراک گذاری

 عزیز دلم محمد حسین جانم

دیروز روز خوبی بود برای من و بابا سجاد و همه خانواده .

دیروز معلوم شد شما گل پسری البته من از روز اول احساس می کردم که شما یه پسمل خوشجل موشجلی ولی خوب به کسی نمی گفتم .

 دیروز توی سونوگرافی همش دستات رو تکون می دادی یا روی صورتت می زاشتی یا روی گوشات خیلی جالب بود .

ولی دکتر کشت منو اینقدر به دلم فشار داد نیم ساعت تمام داشت تو رو نگاه می کرد.همه جای بدنت رو اندازه می گرفت و چک می کرد.

بعدشم اینقدر شاد و خوشحال بودم و هوا هم خوب بود به بابایی گفتم نمی خوام آژانس بگیرم دلم می خواد پیاده بیام خونه با اینکه نزدیکای آخر سال هست و همه جا شلوغه ولی کلی بهم خوش گذشت .

 

برات یه عروسک خوشگل خریدم اسمش اسکندره.خیلی بامزس 

 

فکر کنم هفته آینده هم بریم تخت و کمد برات بخریم. دیگه همه وسایلت کامل شده به امید خدا فقط منتظریم تا مرداد بیاد توی دنیا بیای.

بووووس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)