محمد حسینمحمد حسین، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

زندگی شیرین

روزهای مامان 4

1391/1/31 14:08
نویسنده : مامان سما
209 بازدید
اشتراک گذاری

گلکم پسرکم

 

این روزا حال و روزم خیلی خوبه .شکر خدا.تو هم حسابی توی دلم ورجه وورجه می کنی و منو لگد بارون می کنی .دکتر می گفت چون چربی شکمم کمه حرکاتت رو زیاد احساس می کنم .

 

هفته پیش رفتیم شمال به من که خیلی خوش گذشت فکر کنم تو هم خیلی کیف کردی چون حسابی تکون می خوردی مخصوصا وقتی من غذاهای خوشمزه می خوردم معلومه تو هم مثل من و بابا حسابی شکمو هستی.

 

هوای تهران خیلی خوب و خنکه بعضی روزا با هم میریم پیاده روی .

احتمالا فردا بریم دماوند باغ پدربزرگ تو هنوز اونجا رو ندیدی .اونجا الان پر از شکوفه سیب هست خیلی قشنگه .

 

دیگه اینکه دوشنبه ٢٨ فروردین رفتم دکتر صدا قلبتو شنیدم الحمدالله تا الان همه چیز خوب پیش می ره .

 

من و بابا بی صبرانه منتظر روز تولد تو هستیم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)